Najlepszy prezent na dzień kobiet

niedziela, marca 08, 2015


narodziny, urodziny synka,



Pewnie wszystkie obchodzicie dziś dzień kobiet. Adorują Was i wielbią. Przyjmujecie kwiaty, gratulacje, laurki. Drobne upominki lub mega wypasione prezenty. A ja nie. Ja dzisiaj się roztkliwiam. A co tam, jestem mamą (w dodatku karmiącą, więc, you know: hormony, wolno mi). 2 lata temu dostałam bowiem najlepszy prezent na Dzień kobiet: mojego synka!


2 lata temu o tej porze leżałam na porodówce. Wyczerpana, u kresu sił, płakałam jak bóbr i chciałam umierać. Zmęczenie, strach, łzy... to pierwsze nasuwa mi się na myśl, gdy wspominam te chwile. I w końcu, po wielu godzinach męczarni, doktor wręczył mi to maleńkie zawiniątko. Niech schowają się wasze podwiędłe goździki i błyszczące perły. Ten prezent to majstersztyk, nic nie może się z nim równać. Ten prezent zmienił moje życie:

zostałam Mamą 


Od tej chwili nic już nie miało być takie same. 

Wraz z tym małym zawiniątkiem przyszła odpowiedzialność. Za siebie. I drugiego człowieka.

Przyszedł strach. O jego zdrowie, bezpieczeństwo, przyszłość. O to, że mnie kiedyś zabraknie.

Przyszło wieczne poczucie winy. Czy jestem wystarczajaco dobra?

Przyszło zmęczenie. Nieprzespane noce. Karmienie, przewijanie, lulanie. Dyżur 24/7.

I w końcu, w końcu... wielka, ogromna miłość!

Nie mogę wprost uwierzyć, że to już dwa lata! Urodził się przecież dopiero wczoraj, a dziś mój mały bobas to już prawdziwy chłopczyk!

Wszystkiego najlepszego mój mały, wielki chłopczyku :*
  
***
Podobało się? Zapraszam Cię też na FACEBOOK lub INSTAGRAM 

15 komentarze

  1. Samych cudowności, beztroski i mnóstwa śmiechu, a także eksplorowania świata zawsze z tą samą ciekawością dla Synka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj dla Twojego Skarba...no i oczywiście dla Ciebie z okazji podwójnego święta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no taki prezent to każda kobieta chciałaby dostać :-) uwielbiam takie podwójne a nawet potrójne święta. moc buziaków dla was !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały prezent. Ja mam takie trzy prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale super! Mi też marzy się trójka... ale zobaczymy jak będzie.

      Usuń
  5. wow jaki wspaniały prezent na Dzień Kobiet! :)))
    wszystkiego najlepszego dla dużego małego chłopczyka :) a jak ma na imię? ja właśnie zastanawiam się jakie dać i jeszcze nic nie wymyśliłam :)
    to teraz dwójka dzieciaczków, jak ogarniasz noworodka i 2 latka?
    we wrześniu będę miała oprócz 3latki noworodka i zastanawiam się jak to ogarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mój synek to Florian, w Polsce raczej mało popularne imięm choć tutaj na porządku dziennym, Dostał imię w spadku po dziadku :) Co do ogarniania, mały chodzi do żłobka, a wieczory i weekendy spędzamy w czwórke, wychodzi po jednym dziecku na głowę ;) Trzymam kciuki i za Ciebie! Choć u Ciebie dziewczynka i to troszkę starsza, powinno być dobrze!

      Usuń
  6. Piękny prezent na dzień kobiet - mały mężczyzna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie jak zwykle pięknie i wzruszająco. Jak Ci syneczek dorośnie będziesz miała co roku gwarantowany piękny bukiet kwiatów na dzień kobiet od młodego dżentelmena :) Przesyłam Wam, na tę wspólną okazję, życzenia wielkiej miłości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej okazji przesyłam chwilę przy filiżance pysznej zielonej herbaty.
      Richmontt.co.uk.

      Usuń
  8. Ot Ci prezent sprawił syn! :) Spełnienia marzeń dla Niego, spóźnione ale szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ma nic piekniejszego od pojawienia sie na swiecie kruszka. Najwiekszy sens zycia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały prezent dostałaś od własnego syna :) Zresztą od męża też ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty dostałaś małego mężczyznę na dzień kobiet a ja dostałam na swoje urodziny córkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Jeszcze lepiej! Będzie miała podwójne święto! Kobiet nigdy na tym świecie nie za mało :)

      Usuń